Zuid Amerika; van Buenos Aires tot Quito - Reisverslagen van Kiki de Waart - WaarBenJij.nu Zuid Amerika; van Buenos Aires tot Quito - Reisverslagen van Kiki de Waart - WaarBenJij.nu

Zuid Amerika; van Buenos Aires tot Quito

Op 13 januari vertrek ik met Jet de Nies naar Buenos Aires!
Hier blijven we twee weken, waarna het spannendste gedeelte van de reis gaat beginnen: alleen doorgaan.
Jet reist dan naar Rio, terwijl ik met de bus richting Patagonie ga.
Het plan is om van Patagonie tot Quito met de bus (en ander openbaar vervoer) te reizen en daarbij zoveel mogelijk geweldige ervaringen op te doen!
Vanuit Quito heb ik een vlucht naar New York, waar ik Zoe Heij zal ontmoeten om daar samen een weekje rond te hangen (en over mijn cultuurshock heen proberen te komen).

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2013

Here today, gone tomorrow

15 Mei 2013

Wiehoeeee Ecuador

05 Mei 2013

Aangekomen in Peru en nog steeds in leven

04 April 2013

Dit is Bolivia

07 Maart 2013

Herenigd en weer gescheiden
Kiki

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6806

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 06 Juni 2013

Zuid Amerika; van Buenos Aires tot Quito

Landen bezocht: